Povestea Eisberg începe în anii 70 în Elveția – mai precis în 1976, când se înființează compania care punea pe rafturile magazinelor salate proaspete, simple și în combinații, gata spălate și ambalate, bune de pus într-un bol, amestecat cu alte ingrediente și consumat.
După căderea Cortinei de Fier în Europa, Eisberg și-a extins operațiunile către est, întîi în Polonia, în 1992 iar trei ani mai tîrziu, în 1995, în România, unde afacerea a început furnizând salate proaspete unui mare lanț de restaurante care își lansase operațiunile în România în același ani (Mc Donalds).
Treptat, am început să ambalăm și salate sub brand propriu, iar din 2012, cînd am adoptat și deviza „simply fresh”, ne-am extins sortimentația de produse.
În aproape un sfert de veac de activitate, Eisberg România a adus prospețime – și la propriu, și la figurat – în relația dintre român și dieta lui de fiecare zi. Încercăm – și, adesea, reușim – să arătăm românilor nu doar că salatele sunt un aliment sănătos și binevenit oricînd